Friday, February 5, 2016

Pakej Outdoor Photoshoot 2016

Assalamualaikum semua..

 Semperna musin tahun baru china ini admin nak share kan sedikit mengenai pakej photography yang harganya sangat berpatutan untuk 2016 ini.

 Buat mereka yang baru berjinak jinak dalam dunia online busines sudah semestinya anda memerlukan kualiti gambar yang cantik untuk mengkomersialkan lagi product anda.

 Harga sangat murah lain dari yang lain kualiti usah di bimbang lagi,jika anda mencari photographer yang berpengalaman ,mudah berkerja dan pakej yang berbaloi jom tengok pakej dari kami dari HUBB.STUDIO.

 Segala jenis outdoor photoshoot  dan juga berkebolehan di dalam studio photography tidak kira lah fashion photography,wedding,product photoshoot,pre wedding ,pre convocation,family potrait,dan sebahagianya.

 Dan bagi mereka yang ingin mengadakan sesi photoshoot untuk pengcarian model 2016 sebagai potfolio anda juga boleh menghubungi kami atau pon boleh sahaja follow kami di

INSTAGRAM
https://www.instagram.com/hubb.studio/

dan facebook page
https://www.facebook.com/HubbStudio-219731974784855/?ref=hl

dan boleh sahaja pm terus di number +60179746361 HAQIM.


No comments:

Post a Comment

Satay Sedap Kuantan

Hi semua Assalamualaikum.. Ramai yang bertanyakan dekat mana nak makan sedap dekat kuantan terutamanya penggemar satay / sate / satey kan ...