Sunday, April 27, 2014

Cerita luar kelas

 hiii selamat pagi and selamat malam.

 Maklum la time aku update blog aku ni kat sini malam n dekat tanah tumpah darahku dh nak pagi so sebut jela dua dua,,hehehe,,,mmmm aku dekat london ni dah hampir 3 minggu,banyak jugak la yang aku dapat belajar selama 3minggu ni,,,,ha ni bukan aku nak cerita pasal apa yang aku belajar dekat cmpus aku,,,ni aku just nak share la sikit pengalaman aku n cerita yang aku boleh konsi kan bersama ketika berado di tempat orang maknenya di luar kelas aku la,,,,,sob sob sob ,hehehhehe panjang cerita nya jadi aku pendek kan jelah k,....ok dah name pon program tranformasi,,so aku datang sini banyak yang aku belajar bagaimana aku nk sesuaikan diri dengan keadaan bila d tempat orang,

 Ok senang cerita,,,aku banyak belajar mcam mana kehidupan mat salleh dekat sini berbanding dengan kehidupan orang malaysia,,huhu,,,dekat sini mana yang baik dan buruk aku ambil ,,,ha yang buruk nya aku ambil untuk sebagai pengajaran kepada aku dan yang baik nya ,,,ofqos la aku tanamkan dalam diri untuk perbaiki diri supaya jadi lebih baik.

..mmm ok lah setakat ni dulu la cerita pendek aku huhuhu bye bye...

No comments:

Post a Comment

Satay Sedap Kuantan

Hi semua Assalamualaikum.. Ramai yang bertanyakan dekat mana nak makan sedap dekat kuantan terutamanya penggemar satay / sate / satey kan ...